15 Jan! 20010

Dagen innan dagen min kära sambo blir hela 25 år,
Planerna kan inte avslöjas här och nu tyvärr, men jag ska i alla fall ställa klockan på 09,00!
hinner nog inte skriva så mycket i morgon, inte för att jag har varit super aktiv att blogga på sista tiden ändå!

så det är ungfär det jag har sysslat med dom senaste dagarna / veckan, att försöka att få i hopp något som kan likna ett 25 års kals, har INTE varit lätt kan jag lova när folk inte alls varit intresserad av att vara med, men thats life, tur att jag finns i alla fall, haha!  Ja det var en PIK!


Har svärmor hemma på besök och Amanda, :) Mycket Trevligt, en familjePizza och film senare så ska jag nu pallra mig in i min nybäddade säng och krypa ner, Planen är väl att jag ska försöka att pallra mig upp före mister F i morgon ( Good luck ) ! så det är lika bra att hoppa i bingen nu!

får se vad den 16 Jan 2010 har att erbjuda!

Natti natt!

Peace / M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0