Vad är Oddsen ?

Alltså det här är helt sjukt och helt SANT.

I morse vaknade jag av att jag saknade min kära vän Madeleine Björnfot, jag hade drömt om henne och mig ute på äventur under natten, hade lika roligt som vi alltid har ... :)

på väg till skolan pluggar jag i plopparna för ipoden i örona och ur lurarna kommer - love is wicked (Våran  Låt )
låten som spelades varge morgon hemma hos oss i våran lägenhet på Madeira innan det var dax för att gå till jobbet. inte bara det utan när det var dax för nästa låt, hänger sig ipod jäveln och kör om låten om och om igen-.-.

men det tar inte stopp där inte utan, kliver in på min matte lextion och plockar fram mina saker medans en tjej sätter sig framför mig. Tror ni inte på Faaaaaan att hon har exakt samma parfym som dig/ Madde hade i alla fall förut. ( inte den där sexy någonting utan den andra du vet .. ) och jag har serisöt inte kännt den lukten sen du/hon hade den. Jisuuus Amalia. 

Vadå flachback!!

så nu vännen saknar jag dig JÄTTE MYCKET :)




♥ ♥ ♥

Peace / M

Kommentarer
Postat av: madde

BIG LOVE ♥ ♥ ♥

2010-03-08 @ 11:12:21
URL: http://www.wildbyhearts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0