Typiskt!

Sitter i skolan. inte en enda lextion i dag ,,
hade en kl 8 i morse som jag inte pallrade mig upp till (inte obligatoriskt) så jag snozzade ett tag till, sammlade nya krafter till min andra lexion som började 10.00. Väl här så var lexionen iställd. hmm. ja ja.
tänkte att det e lika bra att stanna kvar och göra mitt arbete om argumentation som ska vara klart nästa vecka tills min nästa lexion började kl 14,30 ack så fel av mig, får väl skylla mig själv lite att jag inte kollad på chemat innan jag drog hemmifrån i full fart i morse.
Ingen svenska för mig i dag,.

I alla fall har jag fått hela mitt arbete klart i dag - bara hem och plugga så jag kan dra det munligt för hela klassen sen :( gillas INTE, men vad gör man inte, har möjlighet till högre betyg och min lärar berömde mig fint förut och sa att jag troligtvis låg på ett högt betyg. så jag känner att jag måste, måste måste ......

Dagen kommer att spenderas hemma med städning, jag måste värkligen ta tag i det nu, har börjat lite smått. pluss att jag har börjar packa ( tyosikt mig ) och jag total städade badrummet i Lördags, visst får jag små fina kommentarer och garv åt att vi inte flyttar förns om 3 veckor av min kära sambo- men tänk vad glad han kommer bli när vi inte är ute i sista minuten sen.. : )
Och han borde vara superglad över att jag faktiskt har kommit på vad ordet städa betyder... hehe..




Ha en Toppen dag alla!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0