Tidsfördriv!

igentligen vet jag inte vad jag ska skriva. behöver bara fördriva tid till nästa lextion. Matte...
Jag har såå lust att bara dra på mig jackan och knalla hem. så tråkigt och jag har absolut ingen motivation till Procent just nu, :(

men men.

i dag ska dagen spenderas med att kolla på lägenheter., undrar seriöst om vi får tag på npgon som duger för oss :) jag kan tänka mig helt seriöst att flytta in i hobby rummet i källaren på pappas hus, skiter i, duger gott o väl för mig :)

Behöver bara en ny säng så kan jag bo/sova vart som hällst!

Har haft ett par skit dryga dagar, allt känns typ skit trist och jag längtar bara till baka to the past!  JAG VET.. Possetiv och tänk framåt., men det har lixom inte funkat.
 jag vill Bara till beachen partyt, MUSIKEN och människorna.

Planerar hela tiden min nästa resa i huvudet, jag vet att det kommer ske. men det är ju ÅR och dagar kvar och det gör att det bränner till lite extra i hjärtat :( men men. det som väntar på något gott.... ( väntar ALLTID förlänge) ska se till att det blir en extra lååång resa nästa gång så jag får kompesation för den tid jag fått stått ut och väntat.  Minst 4 månader! MINST  " The backpacker family"

( Jag vill Ingen annan stanns en till mitt andra hem just nu )


Ha det bäst alla!

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0