This is my Life ; )

Jag är så trött att få höra folk säga (inte bara till mig )

  • - Man kan inte göra så!
  • - Du kan inte göra så!
  • - Man ska inte göra den ena och det andra,
  • - Du / Det kommer bli si och så!

Håll KÄFTEN!


Jag kan göra exakt vad jag vill, och jag kommer garanterat visa att jag kan göra och gör som jag vill göra !
Vad ska stoppa mig ?
Du ? Ni ? vad sammhället "säger " ?

Äh , never!

Jag ska leva mitt liv exat som jagvill leva ! och jag ska göra allt i min makt för att se allt i possetiva ögon!


Peace / M

Kommentarer
Postat av: fia

du gor som du vill. det ar det du ar bast pa. skit i alla inbitna neggon, dom gor oss inget gott! kommer hem snart, och da maste jag verkligen fa traffa dej! puuuuuuuuuuuuuss

2010-02-20 @ 00:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0