Mixpix!

Tanken slog mig.. Hur kan man vara så olika beroende på plats läge mm ?

Jag menar, jag är absolut inte samma person hemma som jag var tex på Madeira, eller när jag reser ( Panama )

eller samma person kanske låter fel, jag är för mycket den jag är för att kunna låssas vara någon annan,
det jag menar är att här hemma är jag seg, lat, trött, utråkad orka göra si orka göra så, tycker det e skönt att hänga i soffan , mendans när jag tex bodde på madeira var en ebergi knippe av dess like, fick ångest om man inte gjorde något. bafylledagar skulle det också hittas på saker mm. mycket mer possetiv . det var fika hit och dit efter jobbet, alltid på jobbet , även om man sovit 20 min på natten jo då jäklar var man uppe med nya tag!

fattar lixom inte, (eller jo det gör jag nog ) men att det ska vara så anurlunda, kan nog bero mycket på vädret också.( för att skylla på nått annat )  tur för mig så gårn det mot ljusare tider.

i alla fall. värkar som jag använder bloggen nu för tiden för att gnälla och vara sur. haha AS skönt att skriva av sig och det e också därför jag bloggar så så får det kanske vara ett tag!

I Kväll ska jag på "Isabellas" baby shower! kommer säkert att bli suoer kul, LILI har fixat lite smått och gott som hon kommer att bjuda på. både mat dryck och lekar : ) skönt att ha en latino i familjen som styr upp vardagen lite, :) Svenskar har ju inget roligt för sig och kan kanppt stava till ordet LEK, men men thats the way it is.
Hon har i alla fall lagt ner mycket enrgi och tid på denna kväll.
Vad skulle vi göra om hon inte fanns i våra Liv ??





ha en super duper fin Lördag kväll . det ska jag ha.

Peace / M

Kommentarer
Postat av: fia

ni bada ar varldens basta och jag festar for er bada. saknar er som chucha! puss!

2010-02-24 @ 05:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0