Mitt Allt!

Ipoden Är min Bästa Vän!

Jag som är musikberoende i max har bara en sak som jag skulle döda för att inte förlora, eller ja kanske två.

först å främst all min musik och min musik smak ( som är det bästa )  och sedan Ipoden . Good dame, undra vad jag skulle ta mig till utan den lilla skatten. ?

Har ju börjat pluggat som sakt och då måste jag ju pullsa fram i snön fram och tillbaka till komvux.
men ipoden i pluggad i öronen går allt så mycket bättre och inte bara det utan att jag blir varmare också.

kan bero på att jag oftas sätter på "Panama" musiken och tänker på den Vita beachen MEN... det kan också säkert vara så att jag utan mitt medvetande försöker få fram några moves i snön, alltså jag dansar mig nog fram i snöyret,.

Kan vara en mycket rolig  syn  från människorna omkring mig.  :) men det bjuder jag på!

I alla fall 10p till Ipoden min ...

Kommentarer
Postat av: la fiffla

harkel, host. sa en ipod raderar mej alltsa. diss. colombia ar bra baby, men det ar inte som panama.. saknar dej! puss

2010-02-07 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0