Klockrent

Ja det kan man kalla den nya serien på 4:an ( Solsidan ) . finns mycket av min humor där märkte jag :)

Har inte bloggat på länge Igen!
Pluggar och står i så man orkar inte direkt med så mycket mer,
har träffat brudarna på stan för fika och shopping några gånger men mer socialt har det inte blivit,

det nya är nog att jag ska tag tag i min träning nu, ska börja Dansa igen på söndagar och så ska jag fasiken tvinga ner mig till badhuset och ta mig några simmtag någon gång i väckan.

Förra helgen blev det  Party bowling och Öl. slutade dock med en ganska så tidig kväll, och så hade vu ju faktiskt sebban på B-sök och det e ju alltid lika trevligt .





denna helg har faktisk nyss börjat men det blev en ensam kväll framför Tv:n, men inte gråter jag blod över det :) Får se vad morgondagen har att erbjuda.


Ha det Bäst gott folk.

Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

vill också simma!

2010-02-08 @ 13:36:01
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0