ett extra....

Prata med min kära bästis i faluntrakterna förut. hon frågade hur det var med Psyket igentligen ?
hon tyckte att mina blogginlägg var väldigt bittra och deprimerande : )
ska bli ändring på det - men jag förklarade snällt och fint för att det är för att jag har sånna
JÄVLA HUMÖR SVÄGNINGAR :)

-
Det Godkännde hon och sa att förhoppningsvis går det nog över : )

Vi hoppas på det i alla fall, och för mina när och käras skull. hahah!

men hon värkar tycka om mig ändå, fick se ett förtjusande blogginlägg hon gjort om mig. Blev mycket rörd och känner att saknaden efter henne gjorde sig starkt påminnd. Jag behöver dig min vän! nu och föralltid!

Och Jag Älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

o jag dig bundis-bästis <3

2010-02-23 @ 21:23:48
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0