Att ha åsikter!

Javisst det kan jag ha, värkligen en människa med åsikter och jag är absolut inte rädd för att säga dom. det är ju mina åsikter, dom är inte rätt dom är inte fel. alla har olika åsikter och det värsta jag vet är när folk pratar om sina åsikter som om dom skulle vara dom som var korrekta, nej nej.

åsikter är åiskter så engelt är det!

Därför ska jag nu ha en stor åsikt om alla ♥ dag,

varför sån stor grej ? Handlar den dagenn om par ?

Alltså helt serisöst gör "alla" denna dag till en par dag ? Why ?
Den heter väl inte alla par;s dag ?

nee ... Alltså så anser jag att man ska vara med dom som betyder nått, dom som man känner något för med ditt hjärta, och absolut måste det infatta den man är togheter med också så klart men all denna tjaffs om att man ska göra något med sin partner och det sks vara så övedrivet gör att jag snart ställer mig över slasken och petar dom två i halsen!

jag fira min alla ♥ dag men att skicka sms till folk jag tycker om och spendera tid med dom som betyder det lilla extra, pluss att Jag och Mister F firade lite med Mc donalds och lite inte alls överdrivet för att det just var denna dag i soffan . Heeeeelt i min smak!




Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0