Lyckligt ....

Jag är faktiskt lyckligt lottad! mycket måste jag säga också..

jag lever inte på gatan, jag behöver nödvändigtvis inte vara hungrig, jag är frisk och har tio fingrar och tion tår.

Men framför allt så har jag en välskapt Son som är det finaste som finns, och en pappa till min son som också kan benämnas som min sambo som jag är lyckligt lottad som har! Ni är värda all lycka i Värden!


Man har såklart både dåliga dagar & super BRA dagar tillsammans, man känner i bland att man är på väg att ge upp, men också att man svävar på rosa moln..
Men det kan inte finnas någort bättre en att ha någon man vet älskar en för den man är.

Är mycket lyckligt lottad över att ha alla fina människor omkring mig som jag har . Släckt & Vänner ♥

Mormor har varit här i dag och "hjälp" mig lite, lillgrabben här hemma har haft en jobbig natt & en mindre bra dag, den lilla magen har nog inte varit allt för snäll mot honnom..
Vad skulle jag göra utan min Älskade Mormor!

Har Mandiss på Besök så ska änga lite tid åt mina Kära här hemma!

Peace / M



Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Definitivt!! Vi måste höras snart och bestämma en dejt.. ;). KRAM

2010-08-19 @ 21:20:42
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0