Ska jag ska jag inte ?

Sugen på en utgång. :)

Funderar på om jag ska ta en kväll med gamla godingar snart.. Mister vill på F-stads Marken men samtidigt spelar rosenström på borgården. Inga så där super roliga saker kanske men det händer ju ändå något och borgård är alltid borgården.. speciellt när man inte varit där på heeeeela sommaren :)

men som ni kan förstå har jag redan ångest eftersom jag redan planerar och åmar mig.!
Jag vill ju, skita sugen, men ändå att lämna Mallione hemma känns inte okej, han e ju fortfarande såå liten :)

Den dagen den sorgen :)

Funderar på en Tripp till Vulkanmarken i dag,. jag Älskar Markander och en timma eller två utanför lägenheten skadar ju absolut inte..

I morgon tror jag bestämt att min kära sambo har bestämt fiske på shemat.


Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

:) vill du komma utanför lyan så hör av dej så kanske en fika sitter på plats.

2010-08-22 @ 15:37:26
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0