Ovanlig Söndag!

Då var det söndag igen.. en liten anurlunda en mot vad jag har varit van vid dom senaste månaderna,.
tro det eller ej men Mallione ville vara hos sin mormor över natten,iom att jag inte kunde övertala han att stanna hemma så tog vi oss jag & Fredrik alltså ett glas rose.

Fin fint sällskap som vi haft heeeela helgen ♥ tog vi oss en softkväll i Fredags, en heldag I örebro på Marieberg på Lördagen och sen som sagt en liten hemma ferre innan det bar av till statt.

Fruktansvärt tråkigt måste jag säga. TUR att Jennifer var hemma annars hade det varit totalt misslyckat att gå ut. men som vanligt lyser hon upp tillvaron :)

Statt är Fullproppat med 18 åringar med korta kjolar och vad dom kallar det "Fuckmebootsen" . JIISUS!!

Blir nog ingen mer utgång för mig så länge jag ammar, bröna var som meloner när jag kom hem i natt, och då ska vi inte tala om hurt dom var när jag vaknade i morse. pluss att jag hade faktiskt ångest när jag skulle sova och när jag vaknade utan det lilla livet!

Men det var i alla fall väldigt skönt att vara "Matilda" Igen för några timmar!

Nu ska jag ta min son ( vare sig han vill eller inte ) och lägga han på magen & slå på en film med Mammi!

Söndagr kan allt vara perfekta dagar de...


DIMMIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0