Att inte Gilla.-.

Jag gillar värkligen inte några av mina dåliga sidor. eller några & några klart jag inte gillar någon av dom, men 1 framför allt. Vill jag ha något vill jag ha det NU, ska jag göra något ska det ske på en gång.. snabbt ska det gå och jag vill inte vänta..

Tog oss en promenad som sagt i går & sammtidigt var vi upp till Emelie & kollade på på hennes gudomliga lägenhet, föhoppnigsvis kommer den att bli min :) jag gör allt jag kan bara jag får det. Jag riktigt Älskar den. som sagt vill jag ha den NU, vill flytta in mina saker hällst i morgon men jag får sluta bete mig som ett barn och vänta! :(

Kvällen har spederats hemma efter ett besök i skolan och en långprommend. Soffan är min bästa vän och där har jag suttit med tända ljus och en halvgjord scrapbook "om" Mallione.
( Det ända Possetiva med denna årstid och dom kalla vindarna är duntäcket & levade ljus all over!! )

Måste också tillägga detta inlägg med hur stålt jag är över min Mamma, och hur otroligt glad & tacksam jag är över att ha henne i mitt liv. Hon är bara för bra ♥

Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

söt du är gumman, lägenheten är gudomlig i knoooow..

jag måste bara se till att ha ngt innan, hamna på gatan är jag inte sådär as sugen på <3.

2010-09-02 @ 12:41:42
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0