3 Veckor 1 dag sedan!

Jisus, det var ett tag sedan jag fick ner nått här. Anledningen till denna torka är Internet torsk,.
det mobila är uppsagt & Trulles & Carinas som vui surfar på har varit toalt dött.
Tacka vett ja min Iphone :D

Mycket har dock hänt sen sist. Hundvalpen Holly har flyttat in och så har vår illa Guldklimp Mallione Kommit.
Det lilla livet tittade ut för ca två veckor sedan. den 5 aug närmare bestämt!

skulle kunna uppdatera hur mycklet som hällst här nu men har svärmor och Amanda på Besök.. ( Dock är dom inte så intreserad av mig., hehe )



Blixtrar & Dunder


Magiska Under....




Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Som jag har väntat på detta inlägg.. ;). VILKEN GODING!! Det spritter i mig av glädje för er skull. Massa massa grattiskramar



p.s Hoppas du såg att det var jag som tutade och vinkade så åt dig på stan för några veckor sedan hehe!!!

2010-08-18 @ 15:10:00
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0