Vad Gör jag ?

Ja vad gör jag igentligen...

tråkdag i dag, tänk vad lite som behövs för att göra en på lite bättre humör och piggare,. SOLEN!
Trodde att det skulle titta fram i dag, hade planerat att ta en långpromenad med ipoden i öronen, städa och tvätta fönster, ta tag i den mega stora disken i köket och tvättat!

Men....

Dagen startade med att jag fick gå upp tillsammans med Fredrik 06,40 för att börja tvätta kl 07,00 :(
kollade på vad alla andra tycker är bra, men inte jag ( fanns inget annat att kolla på ) Vakna med the Voice.

hängde upp den färdiga tvätten och stoppa i den sista maskinen. slog mig faktiskt då att vi hade tvätttid till kl 12, maskinerna tar ca 40 min och jag hade 3 maskiner att tvätta.  alltså hade jag inte behövts stiga upp så sjukt tidigt för att börja när jag kunde ha väntat någon timma till i alla fall,.  men.... det jag nog ville komma fram till var att jag somnade som ett litet barn på soffan tills klockan ringde vid 9, snozzade dock till 10 och har legat kvar här på soffan tills dess..

ligger och väntar på att jag ska bli hungrig så jag har en anledning att kliva upp ocg sysselsätta mig med något i alla fall!


Behöver Plugga och så har jag en dejt men Nina senare så dagen slutar nog bra endå kan jag tänka mig!

Nu är i alla fall påsken över och jag hoppas alla ni haft en bra helg!




Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0