Ursh!

Har en fruktansvärt kännslosam dag, hatar dessa dagar,..
Varför och åter igen Varför ska man i bland ha kännslor, tror allt vore mycket lättare ifall man inte hade några!

jag som är så super bra på att berätta för alla andra hur man ska göra för att det ska bli bättre, vad man ska tänka på och inte, vad man ska ta åt sig av och vad man ska skicka vidare, varför kan jag inte dessa dar bara följa mina egna råd ?

FB är nått som gör mig galen, tror jag ska lägga ne det ett tag, man förstorar upp så mycket mer och så ska vi inte snacka om missförstånden eller hur man kan sabba sina egna tankar på nolltid.

men men jag får nöja mig med att jag är nog inte mer en människa, och människor är lite knepiga i bland har jag fått för mig : )


Ingen är Perfekt!!

Vad gör Matilda när hon är nere - slår på en grym låt med en grym ARTIST ler & dansar vidare!



Off till Örebro och göra av med varenda krona jag har! :)

Pece / M

Kommentarer
Postat av: fia

try me! jag lovar att peppa dej när du behöver tills döden skiljer oss åt. amen. puss!

2010-04-23 @ 23:46:29
Postat av: Matilda

Du är så klart mitt BÄSTA! <3 Älskar dig!!

2010-04-25 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0