Stinker!

det är det mildaste ordet man kan säga om hur jag luktar nu, sitter här med godispåsen i högsta hugg och luktar som sakt skiiit!

Kom nyss hem efter Grillning i Lunedet!
Jag, Fredrik, Trulle, Carina och lilla Iza, Packa på oss filtar och det som behövdes för att vara ute en stund.
I dag fick vi görlis stå för grillningen. Grabbarna började lite lätt, men jag fick styra upp det så vi fick eld.,!

Jag Kan själv. så att säga! Jag behöver ingen annan.. jag behöver mig själv! :) hehe..

Absolut super sköönt att vara ute i skogen en stund, frisk luft och Mat,. kan inte bli bättre. både Iza och Fredrik fick leka av sig och det är ju alltid Possetivt!

Började dagen med en låångprommenad och slutar den med först en välbehövlig durchs,
sen Massssa goodis och film i soffan!

yttligare en Nice dag men solsken! ♥



Peace / M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0