Still Happy!

And still waiting...

Min kära lilla lillasyster har inte kommit en,. stackars stackars Lilli som blev i gångsatt i går morse vid 9 tiden.
Pratade dock med henne förut i telefonen och hon var lika glad och possetiv som vanligt, droppen är i alla fall i satt och hon har fått ryggmärgsbedövning nu så nu ska det väl inte ta många timmar till innan det lilla ivet är ute tycker man ?!

dagen i sin ära började med en tur ute i skogen men fika och kaffe, Vidare till Indiska och beställde lite mat och Fredrik drack lite Öl, mötte sedan upp min kära vän FiaLotta, ennu mera kaffe kombinerat med massa prat och minnen på balkongen. Tog oss sedan en lite prommenad till Max, duktig jag var baställde jag bara en vatten och en fruktsallad med ca 5 bitar melon i... ( beror nog på att jag var mätt efter lunchen på indiska. hehe )
prommenerade hem för en film night.
men kvällen blev bättre en så, fick min mycket saknade vän på ett kvälls besök.
Mia och jag satte oss i soffan och uppdaterade allt vad som hänt sedan sist.

jag säger det igen och kommer garanterat säga det flera tusen gånger till,

Jag har världens bästa vänner och är så lyckligt lottad att jag har dom! varenda en av dom! ♥

Några sparkar senare ska jag krypa ner brevid min sambo och bara mysa tills det är dax att krama både han och kudden!





Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0