Oduglig!

Ja, lite så känner jag mig i dag!

Vaknade när fredrik gick upp i morse vid 6 .. Varför gick jag inte upp då?
vakade 30 min senare att mitt alarm ringde.. Varför gick jag inte upp då?
Vackde sedan var tionde min av mitt alarm fram till kl 9 .. Varför gick jag inte upp ?

dissade alltså min lextion som jag hade!

SOLEN är här igen och det e så sjukt underbart! Love it!

what about the weeken ?

Fredagen var jag på stan och tog mig en luch och fika.. kvällen spenderade jag att vara ett trött sällskap till mina kär a vänner som hävde i sig massa alkhol. detta gällde även mister F! :)

Lördagen, LOPPIS, lunch på stan och soffhäng med Nina, Emelie och en bakfull Fredrik.

Södagen, SOL! åkte ut till mormor ocg tog en kaffe, hem för städning, Matlagning med Madde och sen målade jag om i lilla rummet igen!


shiiiit! lär dra, alltid i sista minut. ska ner och göra naglar. hörs sen!

Peace / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0