Lycklig!

Påskledig och solsken gör livet lite enklare faktiskt!

dagen började med en påskfrulle hos mamma, fick vara lite kreaiv och måla äggen innan vi åt dom. super möjsigt!

 NU,.. Soffläge hemma hoss mamma efter en "skogs" promenad med min kära sambo och mammas hundar.

allt blir så mycket lättare och possetivare bara solen tittar fram..

Nojja på Glass tror jag att jag har fått, kanske inte lika bra men what to do ?! ; )

en mycket lyckad "helg" , Fia är hem kommen och tog en snabbvisit och kramades i torsdags, så skönt att se henne och ha henne i min näret.. Detsamma med min andra hälft Delén, blev en fika med Millan, Jennifer , Fredrik , Emelie, Emma , Flisan , Trullle och så klart MIN Fredrik. Hade en mycket bra kännsla i kroppen när jag gick och la mig i går.
Älskar verkligen mina vänner och är super lycklig att jag har dom!

Det lilla exktra i dag är att förhoppningsvis får jag en lite lilla syster,. Lilli är igång satt och pappa är med i högsta hugg :)


ville bara uppddatera lite, ha en fruktansvärt trevlig PÅSK alla!

Peace / M

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för du finns, godingen <3

2010-04-03 @ 15:53:41
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack själv vännen! :)

2010-04-04 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0