Isabella!

Äntligen ute!

efter ett akut tjejsarsnitt i natt var hon ute 11,47 eller nått sånt, den 4/4. Samma dag som våran gemensamma pappas födelsedag!

runt två tiden i dag fick jag äntligen komma upp och kolla på henne. Så sööt så! S J U K T mycket hår,.
mamma sa att det var typ som mig när jag var nykläckt, Pappa sa typ de samma fast Isabella hade nog lite längre i Nacken. Värdens HockyFrilla! :) Hehe..


Har inte hänt så mycket mer en så, och det räcker gott och väl..

MC hemma hos mamma med brasan i gång i öppnaspisen och en film nu hemma med HAN,
sen slutar dagen för i dag!








Peace / M

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis till lillasystern:)guuuuud så söt!!!

nu får vi vänta på eran bebis:)

2010-04-05 @ 21:39:11
Postat av: emelie

men shitt va sööööt! :D

jag längtar till eran lilla knodd kommer så jag får snosa lite..tiiihi.

2010-04-06 @ 13:27:40
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0