Duktig!

Snooz drotningen är det jag de ?

Kan tro det.. ställde klockan på halv 9 i dag för att ha en lextion kl 10.
kom på att jag bjudit hit mamma också på frkost till klockan tio.. Krock på den!
Kännde i min säng, under mitt super skööna duntäcke att jag hällre snoozade om och började dagen men en fulle med mammi!
vaknade sedan om när mamma ringde kavart i 10 och sa att hon var på G!
Bara att knalla upp!

efter en mycket bra start på dagen som sakt taog jag mig en lång prommenad på nästan en timma.
Phuu vad långt man måste gå för att fylla ut en hel timma, fantastiskt långt faktiskt! :)

Stoppade min PW men en Kaffe och SKITSNACK hemma hos Madde . ♥

Trotts att jag LOVAT mig själv att inte gå utanför dörren i dag för att jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE Plugga, har jag redan hunnit göra detta, Pluss att jag nu ska måla en omgång till i lilla rummet! (hihi)

sen finns det innte ett dugg annat jag ska göra i dag en att plugga!

kanske kanske gå en kvällsprommenad till Mormor!  & kanske kanske ta en snabbtitt på Isabella som kommit hem i dag!

God Jul / Peace M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0