en smula av en iblick..

Det har varit en fest hest helg kan jag lova, Rösten är som vanligt på mig efter 2 dagars festande mycket krasslig.

Har i all fall Haft fin besök i helgen, Jennifer och Fredrik kom redan i Fredags (Mår så bra när du är mig nära )
och så kom Sebban och Amanda i Lördags, efter vi tog oss en tur till Hfs Marken.

Hade planerat att köpa strumpor, men väl där bidde det dock inga,

Mitt i detta inlägg måste jag skrika rakt ut av frustration...... efter denna helg men förfest hemma hos oss så har tydligen min Knapp T nästan lagt av och det är INTE OK! som ni ser så funkar det ju fortfarande , men den är så fruktansvärt trööög!! 

i alla fall ....

Fredagen slutade med efter lite kullebytts tävlig så här:

 

Och om man tittar närmare så såg Lördagen ut  ungefär så här :

    
    


Så tackar jag mina sötingar som har gjort min helg ;)

ska springa bort till pappi som åker i morgon och kramas lite.. :)
Love you Dadi

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0