Underbara Älskade

Att ha frammtidsplaner gör att min vardag går lite lättare faktiskt..

men att inte ha något jobb en är så jävla frustrerande ( mig själv att skylla )

Jag vet jag klagar att jag inte har något jobb, FAST jag vet att jag har en del ställen där jag kan få ett jobb.. men det duger dock inte..

Åh jag har en dubbelmoral när det gäller det här.. jag har det så sjukt bra igentligen mot vad andra människor har det runt om i värden.. Och här ligger jag på soffan och klagar över att jag inte får det jobben jag vill ( dock inte fått svar en ) men endå..

jag vill göra nått med mitt liv NU. jag vill inte stanna i Karlskoga Varför?? Känner jag då.. att ta ett jobb här bara för att jag kan eller ta en jobb jag inte kommer vilja ha endå. därför satsar jag på ett jag vill.. MEN!!! Undertiden då? det e ju där problemet ligger .. What to do ?

Att då skriva att  jag har framtidsplaner utan pengar e ju ganska kul skrivet av mig tycker jag  :))

Men när man heter Matilda Olsson så vet ju faktist dom som känner mig att Det ordar sig alltid!!

PINK den 10 nov i Stokholm...

Trilller LIVE  (
Showen som hyllar MJ ) den 5 i GBG och den 2 i stokholm..
( Någon som vill med ?? )


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0