Prove it!

Ja det e faan dax! Dax för ett jobb, jag skiter i vilket, vad jag en ska göra nu är att ha ett jobb! Allt annat får bära eller brista nu. Det funkar inte längre,,. herre gud, det e inte det här liver  jag har drömmt, om,. det e inte det här livet som jag tänker acceptera ALDRIG!
Jag är värd så mycket mer en att sitta hemma med minimum pengar i månaden och inte få leva som  jag borde göra när jag är 22 år. good dame jag hare ju mer en halva livet kvar att leva. jag hinner med allt jag vill göra.. men att sitta här hemma och deppa över att jag har ett tråkigt liv är ju bara patetiskt..
kom igen ryck upp dig Matilda!

Vad tänkte jag igentligen att komma hem till Karlskoga och leva ett liv här ? Nja nee det e inte min grej.. jag känner mig själv för väl... jag kommer sitta där en dag och ångra allt jag inte gjort som jag velat..
Och då kommer jag aldrig att kunna förlåta mig själv..!!

Är så jävla besviken och förbannad på mig själv! ( Hur kunde det gå så jävla fel )

Som sagt...... DET FÅR BÄRA ELLER BRISTA!! ( Jag ska leva livet! )

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0