Katastrof!


Ja, då var man hemma igen då efter den så längtade krysssningen.. som jag absolut inte överdriver med attt det blev som rubriken här ovan!

Det startade redan på bussresa dit. den tråkigaste ever... pluggade in Mp3:n i öronen och slog obvious på favoriterna i albumet "Panama musik" som alltid går hem,.  Jag satt där ett tag och drömde mig bort till en plats på gjorden som är helt sjukt underbart. att sedan måste gå tillbaka till värkligheten gjorde faktiskt lite ont,. jag hade mycket hällre suttit på en vit strand men en en shyst drink i handen och höra musiken vråla från alla håll och kanter en att sitta på bussen då.. men men det vara bara att ta tjuren vid horna.

Väl framme. as trött . fick vänta AP länge till innan vi fick gå på. :S så här med facit i hand så hade jag absolut inte nekat Kenny och Fedriks förslag om att ta en taxi bort till " Partybåten" för att hinna få is sig lite alkohol..
andra tabben redan på resan...

ja sen då... vi begav oss för att inhandla kvällens dricka.. mycket gott och blandat slank ner i korgen ( dock känner jag bara red bull baksmällan )

svidade om, på med ansiktet, ner med massa drinkar och ge Jessica sin lilla prisent..

tyvärr vart det lite för mycket alkoholintag för folket som man var på båten med så vid ca 10 började folk att trilla av pinnen för att sova..  INTE LIKA BRA!

så där stog lilla jag kvar , alltid på topp och pallar alltid trycket. Thats the way it is..

hittad ju som tur var Sebban ( som alltid e på bra humör  aldrig något tjafs. SÅ mycket Credit för det )
och vi svänge väl runt våra Lurviga ett tag...

Japp sen börjar folk vakna igen och kör i gång någon timma tilll..

Kvällen slutade dock med att jag och Mr F inte alls ville se varandra at all, då kände jag att Nu faan fick det vara bra med minuspoeng på den här kryssningen så jag Kröp till Kojs ; )


Att i alla fall Tacka Madde att du var med mig måset göras, jag hade aldrig Pallat utan dig.
och jag måste ju tillägga att det plus som jag ger denna kryssning var när vi röjde båten för det gjorde vi!  JA det gjorde Vi...  Älskar dig Vännen och e så gald att jag har dig. vart jag en är hur mycket skit alt skulle vara så har jag i alla fal kul med dig...



- Personligen tycker jag att det borde vara förbjudet att använda ordet " Jag bryr mig om dig/han/hon" bara för att. och att sedan inte alls visa ett skit.
och att lägga kommentarer man inte alls vet något om.

Där är det minus för hela bunten...


Jag har en liten andrachans innom mig någon stanns. jag måste anstränga mig att ta fram den den här gången.
och jag vill att alla lägger märket till att ordet andrchans i mitt fall nu också kan heta en totalt sistachans.



GAAA, Jag är så trött på Falskhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sov Gott P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0