F-Stad Marken 09

Helloo Gorgeous!

Aldrig skulle ni väl tro att jag Matilda Olsson skulle blogga om att jag har varit och festat i Fillipsdad. trodde inte det fanns på Värdskartan att jag skulle dit, ( Inte det största fan:et av den staden ) men efter lite OM och men blev det fylla och Öltält som gällde.

Kan absolut inte påstå att jag hade tråkigt på något sätt och vis helt ok. dock inget jag tror jag skulle göra om,. sen är ju jag lite bortskämd ( som jag ser det) och gämför när jag igentligen mår riktigt bra och har riktigt riktigt kul så inte ens en bakfylla kan göra så man kännner att dagen innan inte var värt de!

i vilket fall för att tänka possetivt och för att vara i sverige, regningt så var det absolut en helt OK kväll :)

Tyvärr, Jag är ledssen, men jag kan inte få bort det från tankarna!

Bilder från dagen:

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0