Att ta sig en funderare!


Att varför ska jag klaga,,

Om jag tänker efter hur folk håller på, tex att snacka massa skit om sina vänner sen dagen efter är man "Bästisar" igen.. eller om man träffar nya vänner ( absolut inget fel med det ) men att man då blir super duper vänner och skiter i dom andra.. ?? what´s that ?

Jag har ett exemplariskt historia om en en sak.,. Fia tex, henne träffa jag när jag flyttade till Madeira och jag kan absolut säga att hon är bland det bästa som hänt mig, kan lätt säga att hon är min bästa vän. men inte faan Glömmde jag då bort MINA Vänner,.

Vi Måste ha något extra brudar,. jag kan i alla fall inte förstå hur man kan hippa och happa bland vänner på det viset!

Jag Kan stolt säga att jag har mina vänner och jag skulle aldrig i hela värden byta ut dom mot några andra! jag är stolt över att vara deras vän och hur dom ar blivit som personer. ALL OF THEM!!

Stor puss till er darlingar :)


     

    

 

    

 

 

Så Har jag ju glömmt grabbarna... men det tar vi nästa gång. och MIa dig hade jag ju inga kort på :(


i Vilket fall så Tack för i finns..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0