100% Glad / 100% Negg!

Ja exakt vad jag skrev som överskift är jag i dag! har igentligen haft en toppen dag men tanläkarbesök. morgonpromenad. slappa på emmas soffa. kaffe och lunch hos madde. cykeltur med madde, kollade in svenska hem en sväng, köpte med oss lite skvaller tidningar hem tilll henne,. slängde mig på hennes soffa och softa lite och blädrade snabbt igenom alla blaskor vi köpt :)

men sen då ? ja då kom man hem lagat lite mat, emma kom på Kaffe igen med Flisan men sig denna gång och nu sitter man nertryckt i soffan och surar över att livet e skit, som alla andra dagar!





I alla fall e Jag Happy Face , Fia skicka medelenade för ett tag sedan attt allt gå bra ( även om det e jobbigt,)
och en STOR sten ramlade av mig! Tack Gode Gud!





sitter nu proppnätt och väntar på F som har tränat ( som vanligt) och kolla igenom shopping listan.

jag har i alla fall bestämt mig att det blir ett par äkta Ugg:s , kosta vad det kosta vill . i år smäller det. dock väntar jag till nästa månad och beställer för nu e det knapert ; )

( Någon som ska beställa med när jag endå beställer ?, frakten e inte så billig!! )



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0