Tvättdag!

Ursh och fy och blää! Tvätta e inte min största hobby, 
kan faktiskt vara helt ok när man har tvättmaskinen i badrummet eller som i panama , bara kliva ut ur dörren ta hissen uppn til 10:an och tvätta. simpelt.

men här i detta hus måste jag gå ner till källaren men allt tvätt ( och det brukar hinnas med att bli en hel del mellan varven ) haha..





men i alla fall. som jag skrev så är jag ju inte det största fan:et av att tvätta så jag har tillock med drömt om det i natt! :S
fast det blev en liten annan veriston av tvättandet då.. (ungfär som på bilden nedan fast dom tvättade mina kläder på bilen också. )
Vad kan det betyda ? Någon som vet ?
jag har både googlat och kollat i min dröm bok men inget vättigare blir jag för det..

Man kan ju alltid Hoppas på att drömmar slår in :))

Ha en toppen dag ALLA!

Peace/ M




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0