Super Ångest!

Ångest är det Mildaste ordet jag har nu ( Läs: OFTA ).. JAG VILL INTE BLI GAMMAL!

alltså hur sjukt det en låter så har jag Ångest att fylla 23.. :S alltså jag har inte gjort hälften av vad jag vill ha gjort i mitt liv och jag är redan 23 jäkla årar.. faan snart ska det ju vara dax med Barn och seriösa saker. vill inte bli en gammal mamma häller. men va faaaaan 23 år?? Ursh och Fy!!

ja det som utlöste denna ångest i dag var Emmas Fina kommentar på FB.

Emma Simonsson
Du är en tant i fliisans ögon.. du vet när hon är femton är du 37 år.. haha!  <---- Det där e inte lika bra!




     <------- Hjälp!




NU blir det i alla fall film och Kärlek på hög nivå :) ( I alla fall nått som får mig att må bra )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0