Oh happy Day! ...

Good dame.. I morse när jag skulle ta bilen fick jag mig en reääääl Chock.. :P jag var tvungen att ta fram det första bästa Cd fodral jag hiitta i bilen och  börja skrapa rutorna. :S jag skynda mig in i bilen efter det.. drog på värmen på Max och som TUR hade jag DanceHall Skivan i bilen.. Maxade den i bott och körde i väg,. Tanken på Panama, passa passa och dutty wine och Patwa gjorde mig total varm i kroppen...

thats what you need a simlpe day like this...

( http://www.youtube.com/watch?v=vY25vtMavaU&feature=PlayList&p=EF400660040847EA&playnext=1&playnext_from=PL&index=69 )


NU är palanerna för helgen helt huller om buller.. Kanke det blir ne ny Kryssning., kanske lilli och sussi i dag.. Tyvärr blir det nog inge Falun :( ....

Får la se vad som händer! ....

vet i alla fall att det blir stan med Millan, lunch med Maddi ...

jesus, vad den där skiva ger mig Lycka...


ha en toppen dag!  P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0