Lördag Kväll Med Fredrik!

Javisst, det blev han och jag, satt hemma ocg drack några drinkar. Vidare till Pappa och Lili för en sista drink där och lite trevligt sällskap!

Vi pallra oss neråt till Statt där vi betalde in oss, skulle pricis hänga av oss så ändrade vi oss..  fick pengarna tillbaka ( som tur var ) sen knata vi vidare till Wickan. ( Inte vad jag hade förväntat mig ) Absolut Bättre på alla plan men trodde det skulle vara mer flashigare på något sätt.. men men

Vi hade absolut en trevlig tid där inne ( bara HAN <3 och jag )

efter skulle jag promt ner till statt och kollade vad för folk som kom ut, (dont ask me why ? ) men det gjorde vi.
vidare hem Tilll Ullis för en resume över kvällen sen hem..



( Blir så Arg på mig själv att jag mår så dåligt över det, att jag bryr mig! )


Nu .. Söndag Time. En promenad, en film en värdens bästa brevid sig!




PÅ G ut..

Kärlek



Väl hemma,., sov som ett Barn :O
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0