Inge anurlunda nu för tiden!

Det här med skit dagar börjar det bli ganska gott om i min vardag nu kan jag lova!
Att tänka tillbaka på mitt liv för ca ett år sedan och nu är skrämmande,. jag levde ett liv som jag nästa själv var avunsjuk på, kännslan var lixom att kan man värkligen leva så här ? må så här ? till att vara där jag är i dag ? det e katastrof!

Det jag i alla fall ville få fram i dag var att i bland kan små små saker göra en glad..
och det e exakt vad det här kortet gör mig, Glad, Varm i kroppen...Inte bara tanken på denna stund vi tog kortet var hur sjukt kul som hällst utan att man värkligen ser hur Pappa bryter i hopp.
skrattar så han nästan inte får luft.
som sagt det värmer i kroppen och gör en glad. ( i alla fall mig) och det e väl det som är huvudsaken en sådan här ap skit dag!

Hoppas eran är Bätter!

Peace/ M




Sorry Rille men det var pappa som skulle ha fokus i dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0