Friday Face <3

ja du, rubriken lät faktiskt lite glader en vad jag känne mig just nu, hade ju planerat värsta fredgaen ju,

inte så att planerna är upphörda Nej, men humöret är inte på topp en så länge,

men va faan, klocka är ju faktiskt bara 10,17.

Igentligen vet jag inte varför jag klagar, Vadå Hur kan jag klaga ?
Mina båda Favoriter har jag ju planer med i kväll. Fia/Madde Time

´Vad som står på listan för denna kväll Är: snacka Panama , matlagning, singstar ( ABBA)  och så klart Massa Alkhol, sen blir det nog vidare till statt och kolla på Magnum bodum.. De du pappsen :))

 

what ever!

For Now- breakfast , cleaning time and get my mood on theb rite place!

For Later - powerwalk and make some food

For Tonight - PARTY whit the Girls..


peace/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0