Frågetäcken ?

Det e redan Torsdag.. snart Helg och som nog alla håller med mig om så gillas de.

Har inte hänt så mycket i min vardag, som sagt har Amanda varit här, kalskul √
Gårdagen var fullt upp - JAG

städade, möblerade om, diskade 2 gånger lagade mat i mellan och tvättade 7 maskiner. städade i förådet och bar upp den vita tv hyllan alldelses själv..

sugna satt jag o amanda och lekte med tanken om några drinkar och vidare till Jack eller wickan. men jag slutade utlasgen fredrik i sängen...



Blir inte mycket mer i dag en att amanda ska åka hem, Fredrik ska byta till vinterdäck på passaten och jag ska kolla få filmer tills det e dax att hämta pappa som landar i sverige i natt!

Hörs!

Peace / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0