Finbesök!

I dag är en dag som alla andra gråa dagar dystra och Tråkiga!
jag tappar allt vad Energi innebär!

Så en hemma dag framför datorn har det blivit... muntrade dock upp mig själv lite med att beställa lite pyssel för Naglarna ( behövs) hade tänkt att börja lägga ner lite energi på det igen, för hur fult e det igentligen inte med ovårdade naglar ?!

Mycket mer har inte hänt... hade tänk att åka till Ko Side och ta en Latte ur Millans svindyra kaffe maskin.. Men det försvan från mitt huvud som en fjärt i en storm.( synd )

Har i alla fall som jag skrev åvan haft Finbesök av Madelene och henns söster Tindra
mycket skönt att ha er nära ♥

 



Ne hörrni, det blir inte bätter eller mycket mer i kväll så Natti Natt

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0