Är man inte Full så blir man....

Då var Söndagen kommen igen och man har som vanligt packat ner en alkoholrealterad historia i ryggsäcken!

Mycket trevlig sådan! dock inget storslaget eller speciellt men  en gladfylld kväll men Trevliga människor :)




Vaknade upp i morse ( Läs : Natt ), ja vad va klockan Halv 7 / Halv 8 ??
av att 7 Ungar har vaknat till liv. :0

( Jaa, Jag skrev 7, jag råkade inte komma i mot knappen elller överdriva eller så)
Nej utan dom små 7 liven var då på G..

skallebank,TRÖTT,seg,Söndagsångest
 tog vi tag i oss och knalla ner mot lekparken en stund. alltid skönt med frisk luft dagen efter så här..





Väl hemma - kollade vardagsrutinerna på näten, tryckte lite mackor och seddan satt på The love story : Dagboken! ( Den e så underbar )

Men..... slockande efter bara 20 min..

Tror både jag och Mister F har vaknat upp på fel sida efter den siestan, så nu ska jag slaffsa Nudlar och slå på filmen som e hyrd och hålla käften ; )


Säger som Stefan : E det inte Måndag så blir det .....

OVER AND OUT

Peace /  M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0