What to do ?

Redan Lördag...

Dagarna Springer förbi även hur gråa och trista dom är...

en VIT hälg står på våran lista..

- Fredagen , Mat i massssor , och Film.. passade också på att göra Naglar ..


sen då ?

Jo,

Lördag på Listan - ƒredrik väckte mig i morse för att det var dags för LOPPIS ♥

Hitta faktiskt inte så mycket som jag brukar göra.. only ett halsband. mycket fint!
Fredrik dock hitta Både kläder till sig själv och vad han trodde var SIN Farmor... :))





( Har hört av en mycket vis person att Regler/Planer är till för att brytas )

Så Kanske kanske vi drar oss mot "Skitstaden" som gud Glömmde, Filippstad och häva i oss små mängder av drycken som kallas Alkohol...
som sagt som alla vet är jag INTE ett sånnt stort FAN av den staden, nee inte alls faktiskt,
« MEN...»

Det är inte Lätt att säga nej När Jessica ringer! ;)

OCH en rastlös själ som jag gör det ont i att säga nej till tillställningar på detta vis...

Alltså så kanske det blir en Kväll i Dimman...




Ha en Mycket Trevlig Lördag Gott Folk.

Peace / M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0