That was my Saturday Night!

Vad är det med mig och planer som absolut inte går hand i hand. Setiööst så spelar det ingen som hällst roll hur mycket jag en planerar så blir det aldrig så som det var tänkt endå,

ok ja jag vet att det kanske inte händer så ofta att Matilda Olsson Planerar något, men när det väl händer så skiter dig sig i starten endå. eller om man bara har tänkt sig saker på ett visst sätt, så blir det Never ever på det sättet man som sagt har tänkt sig! strange!

men på ett sätt gillar jag den sidan av mig själv. Tar dagen som den kommer , always ready for a new adventure.

men min kväll vart helt klart Godkännd endå, blev en enkel myskväll hemma hos Lili med Äggmackor,goodis och Film . Thats the only thing you need baby, a fucking good movie and then you have the perfekt night, ( almost )

ska häller absolut inte sticka under stolen att man en sådan här lördagkväll har tänkt tanken att " det hade nog faan varit kul att gått ut endå alltså" hehe, men våra planer för i morgon godkänner ingen bafylla!

Jag Älskar att vara full, men hatar att vara bakfull ? what to do ?

 

For now - Take the best "Thing" I have to the bed ; )

For tomorrow - let´s se

Peace/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0