try to relax!

Att ha vara lite vrickad i skallen i bland....

- Jag sitter livrädd i bilen och blir sur på Pappa ♥ när han kör lite över 100 på väg upp mot Arlanda i morse,
men själv låg jag och pressa i 140/150 vissa bitar på vägen hem..

Volymen var maxad med Danchall skivan och jag sjöng som alldrig förr. ( ett tag tyckte jag faktiskt att jag lät lite som Serani eller demarco, fast i en lite ljusare stämma kanske ) hehe...


I alla fall det var värt de, nu har jag Passaten i mina ägor och en stund med pappa var inte helt fel, det var faktiskt ett tag sedan de inträffade.. så som sagt det var klart värt resan..


Vaken som jag är efter min powernap sitter jag otroligt Orolig över min kära sambo som blev blixt sjuk. Jag vill tvinga upp han tilll akuten men det är inte så lätt när man har en pojkvänn som är otroligt viljestark. och stark för den delen också, skulle inte direkt kunna kasta upp han på axeln ( som han hade gjort med mig) och ta med han till närmste doktor.  Ja har väl inget annat val en att bedda ner han i sängen och vänta och se vad som händer!
min stackare! ♦







Och min Älskade bror blev tyvärr nekad till att komma och mysa med mig i dag.
Jag hoppas starkt på bätter lycka för oss båda i morgon!

         

For now:
- try to not be worried , and make some food.




For tonight:
- A powerwalk, go home, take care of the sick person in the house and  movie nr 4 whit Johan Falk !

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0