Djävul Slash Vampyr!

Hemma IGEN

Planerna blev som vanligt inte som man trott eller tänkt. Icke sa nicke.
nu sitter vi här min kära o jag i soffan och lyssnar på Hög musik !

att tänta ljus för morfar sköt vi fram tills i morgon i stället och Pappa och lili åkte utan oss. Tråkigt men min huvudvärkt värkar ju aldrig vilja släppa. en vecka i morgon och jag tror jag vrir av huvudfaan snart och suttar i väg de,,

så em myskväll står på listan inför kvällen men mina FAVVO killar
Mr F och Hampus..

Har väntat på att få se The proposal  så i dag ska jag Fasiken hyra den.


Planerna inför i morgon är smorda, jag bestämde mig på stan att jag skulle vara en vampyr., :))
köpte huggtänder och lossasblod och lösögonfransar.



Emma bestämde sig för Djävul ( SOM PASSAR UTMÄRKT FÖR HENNE)

Förferre med massa smink låssasblod och Djävulhorn blir det hemma hos mig, sen vidare till Nina som ska ha Husfest :)

För oss slutar antagligen kvällen på statt, Pizza och hemgång,

Och så klart måste ju nämnas att vi får FIN Besök ända från Nykröppa :)

Sebastian, Välkommen!


Ha en Mycket fin FredagKväll ♥

Peace / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0