Att få Klaga!

ja men jag kör väl på...
inlägg efter inlägg med massa bittra kommentarer om vissa saker,.

MEN snart mina kära vänner komme allt att vända.( Promise

men detta inlägg måste jag bara få kommentera Nöjsebutiken I karlskoga!
Jisess!
Undra om Ägaren där har någon slaks tävlig på sina anställda. Bittrast och Otrevligast Vinner.. ??
Alltså så mycket som jag själv har jobbat inom olika servisyrken ( man kan inte möta människor på ett otrevligt sätt. BYT JOBB!
det e ju igentligen inte mitt problem (kan somna på natten endå ) men va faan kom igen, Smile!
det e också ganska många som jag hört som klagar på detta bemötande,.





what ever!

en LÅNG promenad med madde gjorde susen både för kropp och själ.. 

Tackar allt för att jag henne!

For Now - some food, my ipod, and a movie whit lilli.

and remeber -Keep smile ®


Kommentarer
Postat av: Camilla





Kärringen i brunt långt hår trodde igår att jag hade snot en dvd skiva då jag hade glömt den hemma och bara hade med mig frodralet.

Hon vart dyng grinig så jag håller med om personalen på nöjesbutiken.

Kan vara dags att byta den kanske eller låt dom gåpå kurs hur man bemöter kunder!?

2009-10-20 @ 20:58:24
URL: http://millaann.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja me det e ju så helt sjukt. alltid griniga miner när man är där, finns inget trevligt bemötande för fem Öre, I dag skulle jag lämna in maddes filmer, gick fram till disken och sa - jag lägger dom här och flina lite, vad fick jag tillbaka ? ingen, drygot kolla på mig o sa inte ett ljud, hallå vet dom var ordet Servic betyder tro ? Dagens Ris går till dom!

2009-10-20 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0