So Happy!

I dag har jag ett stort leende på Läpparna, Inget kan göra mig sur och bitter i dag!
I dag är dagen Min Kära vän Millan kom hem från Landet på andra sitan jorden, ( Thailand)

Så skönt att ha dig hemma igen gumman ♥

Som
sagt träffade jag Henne I dag, vaknade upp att hon kanckade på min dörr, tog en repa på stan och en fika men Kladdkaka och Kaffe hos Emms!

Vidare hem till mamma och strök, hängde upp gardiner, tände ljus , möblerade om och pynta lite :)

Det Bästa ska ha det bästa,. :)

nu hemma, kollat på Paradise Hotel, tryckyt en hel poppcorn skål, slagit in lite ljulklappar ( som vi NÄSTAN är färdiga med faktiskt ) och nu ska jag gå in och sjunga i durchen! Fredriks Loves It :))

Är mycket sugen på att ta mig en Tripp till Oslo och krama sönder den bästa som finns i helgen!
Saknar dig så vännen!
 Vill ha tillbaka min Ärliga, Fina, snälla ,omtänksamma alltid possetiva VÄN vid min sida nu.
Vill Ha tillbaka Matilda/Fia Grejen!


Ja, sammanfatting av detta inlägg är väl att jag är en människa som har dom bästa vännerna, och vad skulle jag göra utan er, ?

Nu -  lägga mig på den bästas armn och slå igen dom blå!

 Som sagt, I´m a Happy **** ...

PEACE / M


Kommentarer
Postat av: fiia

men åh. jag blir alldeles rørd. saknar dej med ælskling. kommer hem næsta helg!!

2009-12-04 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0