Shit happens!

Mitt viskort har äntligen hittat hem nu,. ska bara hämta ut det på Fröding : )

Ny kod och allt,
 inte min starka sida att lägga den på minnet och speciellt inte om man har 3 visakort själv och en sambo som har 2 och ska komma ihåg alla koder hit och dit,
men men i bland är jag ett smart head så det ska väl inte vara så stora konsigheter med att lära sig en 4-siffrig kod på nytt  : )

Inget annat nytt har hänt, söker lite jobb här och där. svårt när man endå är begränsad med att ha en sambo som har en fast punkt här. blir lite svårare då faktiskt, men jag har bestämmt mig att det e faktiskt han jag vill vara med så jag får väl anpassa mig..
men innerst inne hoppas jag på en förflyttning snarast!
Min Älskade vän Mr F är ju faktiskt inte såå imot det häller så det e ju faktiskt mycket mycket Possetivt!


måste fixa lite men pappar och shit i dag, mycket mer en så händer inte, det e som mina vanliga dagar nu för tiden. sover sent, datorn några timmar, plockar lite lagar lite käk och längtar till Fredrik ska komma hem!

Kul jul!
men men tar dag för dag och försöker se det posstiva i det hela...


Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen!


Peace / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0