Pirrrrr!

I kväll har jag det här pirret i magen igen. kännslan och saknade efter livet utanför sverige, tanken på att Fredrik e med mig gör att det tummlar om riktigt ordentligt också.  saknar mitt gammla liv mycket..

och vad hade varit bätter med att gå tillbaka till det och ta med mig mister F ?

Har Haft ett samtal med min älskade Fia, hon skicade dock över en inte alls så vacker inspelad syn på mig, full och dryg ligger jag i  min favorit Hamaca..

och denna dag denna film är inspelad kommer jag aldrig att glömma.
en heldag med secco och redbull gjorde att det finns fina kort efter denna film. Kort som inte ska visa, kort som "tappa bikinin i vågorna" kort som Matilda tvättar håret upp och ner i en tunna naken :( kort som vi inte ens minns.

men i alla fall så ska ni få ta del av den undrbara vidio som är inspelad i dimman, ( kolla in mina ögon i bland )






Hitta massa små suttar som jag ska ta mig Tid i morgon och lägga ut!  (iom att dom inte går att skicka,  )
och många av er mina kära vänner är drabbade  : )


Hörs!


Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0