Me jealous ? No ;)

F R E D A G!

Min första kommentar kommer att var - Jag är INTE avundsjuk på mitt hjärta Millan & Hennes sambo Martin för atti morgon sitter dom på ett Plan mot Thailand :) Glad för eran skulle men inte avundsjuk ;) hehe!

sitter nu med datorn i knät och kollar utslagningen på idol, beställer hem lite julemys, alltid kul med något nytt .. sugen på en total renovering här hemma,. men det får vänta .. vänta in  flisen :)

 nyss kört hem min favvo bror och gjorde en repa genomk stan, DÖTT. men vad hade jag förväntat mig :)

Drog till F-stad en svänga, skulle träffa Pappa Södergård  men han var på vifft så vi drog vidare till Hfs,

Väl hemma. en Pizza och idol, Perfekt Fredag :)


I alla fall. Önskar min Älskling 2 toppen veckor i Thailand!




Hörs !

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0