Lycka ♥

Lycka är att ha en sambo är den Finaste som Finns.
Lycka Är att ha Toppen Vänner som alltid finns där och alltid ställer upp.
Lycka är att ha en Familj och vänner friska och i livet.
Lycka för mig är också att ha fått rest och träffat så mycket underbara människor och andra kulturer.
Lycka för mig är små saker som att komma hem och få en talrik med mat gjord i ett Hjärta. 

                                        

Jag Klagar mycket - MEN Va faan vad klagar jag på,? Jag kan få allt jag vill och har redan det bästa.,
Den bästa familjen, den bästa pojkvännen, dom bästa vännerna, Vad mer kan jag begära ?
 Man kan allt bara man vill.

Så enkelt är det igentligen! 


                                    *Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt*



                                                                          Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0