Just Crap!

Tillbaka till värkligheten, Måndag i morgon.

Ska pallra mig ner till AMS för att tjata om min utbildining! Jag HOPPAS på det bästa resultat!

Helgen blev inte som Planerad..

Fredagen - Ett glas Rött ljus och movie!

Lördagen - Heldag I örebro ( kanon ) Durchen, spriten och Wickan!
(dock inga kort från denna festlighet, men vi var LIKA snygga like always)

efterkrök hos Per, anlände hem ca 05,30 sov till ca 11,00 och ner på staden för lite Advänt kännsla, dock var min enda kännsla i dag HUNGER och Trötthet, Bättre lycka nästa Skyltsöndag! :)

Har lagat lite Mat och ätit upp den, "städat" Lite och slängt mig i soffan, bloggat lite  chekat FB , surat lite och nu ska jag HOPPA på Fredrik och sno Ostbågspåsen ; )

Blir en film, massa ljus, ostbågar och sängen!

Peace / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0